Deze website is deel van www.bruggelokaal.be.

Fietsen

OKRA Sint Michiels start het nieuw fietsseizoen

F I E T S E N

Begin april begint het  seizoen voor de fietsclub van onze vereniging. De af te leggen routes zijn gemiddeld 30 km lang.

Het gaat hierbij niet om de prestatie of het aantal gereden kilometers, maar vooral om de gezelligheid en het onderlinge contact. Ook wordt er tijd genomen voor een kopje koffie of een andere drankje onderweg.

Een keer per jaar gaan we voor 5 dagen op fietsvakantie en is het fietstempo aangepast van 12 tot 14km/uur.

We hopen op goed weer, leuke fietstochten en gezelligheid.

Nieuwe leden zijn van harte welkom.

Start om 14 uur aan Kakelbont

Aanmelden bij  : Jenny Manhout en Team, Tillegemstraat 43  Sint Michiels Telefoon : 050 38 41 00  of GSM 0494210626

Op volgende datum start het nieuw seizoen

2022 :

Maandag      4 april 2022 , 11 april, 18 april, 25 april, 2 mei, 9 mei, 16 mei, 23 mei, 30 mei, 6 juni, 13 juni, 20 juni, 27 juni 5 daagse naar Stuivenkenskerke, 4 juli, 11 juli, 18 juli, 25 juli, 1 augustus dagtocht Donk, 8 augustus, 15 augustus ( geen fietstocht) 22 augustus, 29 augustus, 5 september, 12 september, 19 september, 26 september ( + gezellig samenzijn )

Wij rijden naar Varsenare, Assebroek, Zuienkerke, Oedelem, Oostkerke, Meetkerke, Ruddervoorde, Aartrijke, Zedelgem, Veldegem, Zerkegem, Beernem, Ettelgem, Houtave, Jabbeke, Sint Joris, Wijnendale, Damme ........

FIETSERS STARTEN MAAR ...........

FIETS VIJF DAAGSE

Beste fietsliefhebber,

Wie gaat er mee naar naar Stuivenskerke, deelgemeente van Diksmuide voor dagelijkse fietstochten in deze prachtige omgeving.

Verblijf in Kasteelhoeve Viconia met kamers voorzien van douche of bad, wc en tv.

Prijs 652 € per koppel of 350 € per persoon.

Wanneer : 27 juni tot en met 1 juli 2022.

4 DAGEN VOLPENSION = logies, ontbijt,picknick en avondmaal.

INFO: Jenny Manhout  telefoon : 0494 210626

Marleen Vanden Bossche  telefoon : 050 383837

Johan Hemeryk : johan.hemeryk@telenet.be

Op tijd inschrijven is noodzakelijk  !!!

VIJFDAAGSE FIETSTOCHT

Beste fietsliefhebber,

Op maandag 24 juni 2019 vertrekken wij voor een vijfdaagse fietstocht naar de "Kasteelhoeve Viconia" in Stuivekenskerke deelgemeente van Groot-Diksmuide.

In het Hotel Viconia hebben wij geboekt voor vol pension, d.w.z.logies , ontbijt, avondmaal en picknick.

Alle kamers zijn voorzien van douche (  of bad ) wc en tv.

Er is berging voor de fietsen voorzien.

Er is mogelijkheid tot het huren van elektrische- of gewone fietsen .

De totale kostprijs bedraagt : € 614 per koppel of € 307 per persoon : Single + 14 €

ER ZIJN NOG ENKELE PLAATSEN VRIJ !!

Inschrijven VOOR 30 APRIL 2019 bij fietsverantwoordelijke Jenny Manhout TELEFOON : 050 38 41 00 of GSM 0494210626

Info : e-mail : johan.hemeryk@telenet.be

Alle inlichtingen worden nog later op papier gezet en er is kort voor vertrek nog een bijeenkomst met de deelnemers.

WIE GAAT ER MEE ?????